i quit..

from dis moment..
saya takkan buat pape entry lagi..
takkan update blog lagi..
takkan bergelar blogger lagi..!


lau lepas ni tade sape nak view page ni pon..
saya tidak kesa!!
buat sume yang penah singgah lepak-lepak sini..
thanx ya..

dan da reason saya stop blogging ni..
adalah kerana dia..
saya serik asyik dikecewakan dia..
most of da time saya cuba nak dapatkan dia..
saya sanggup spend masa lama-lama disebabkan dia..
tapi banyak kali saya tewas dengan dia..
jadi kali ini, saya berangan nak kembali dapatkan dia..
(berangan dan bercita-cita lain yer)
dan untuk itu saya kena lupakan yang lain..
saya mahu diaaaaaaaaaaaaa...!


inilah dia..saya nak berjuang untuk dia lah


"orang cakap sumtime, gambar itu bole menceritakan segalanya, boleh memahamkan orang lain even tiada suatu ayat pon menerangkan tentangnya..harap korang paham.."

tak lupa..
SALAM MAAL HIJRAH 1430..
titikkan noktah untuk tahun sudah..
dan mulakan perenggan baru untuk tahun ini..
moga lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya..
moga lembaran baru ini juga membawa perubahan dalam hidup saya..
kullu 'am wa antum toyyibin..:)

dan

jangan lupa masukkan nama saya dan kawan-kawan dalam doa kamu yer..
saya nak dia wak ehh..tolonglah doakan saya~

from dis moment..
saya takkan buat pape entry lagi..
takkan update blog lagi..
takkan bergelar blogger lagi..
sampailah saya dah abes berjuang untuk dia..


7 pandai kritik:

kerokimi Monday, December 29, 2008 11:17:00 PM  

aku doakan mg pi...
sedih aku gini..

shinichi Wednesday, December 31, 2008 8:19:00 AM  

dape lupi
u hv us all for ur prayer
waiceh ayat
ngeh3

Liyana Thursday, January 01, 2009 9:40:00 AM  

semoga dia yang kamu mahukan itu akn dimiliki.

Dila Matasan Saturday, January 03, 2009 7:43:00 AM  

sape dia?

proaspurians92 Friday, January 16, 2009 4:36:00 PM  

akhi..takpe.. teruskan berjuang.. .. chayo!
salam dari bumi wakafan untuk akhi di bumi kinanah..

Intan Hanina Friday, January 16, 2009 6:59:00 PM  

semoga berjaya bro!

lukpi Saturday, January 24, 2009 3:46:00 AM  

to kerokimi:
tq..jgn sedih2 tau

to shinichi:
cewahh..
terharu rase

to ~*puding caramel*~:
insyaAllah..
doakan ek

to DLa MataSaN:
haishh..dia tu exam!

to proaspurians92:
tq..akn terus berjuang..
bgusnya junior2 camni..hee
salam dari bumi berdebu untuk anda di bumi wakafan~

to iEn:
biiznillah

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,