malam pathology

salam
lama tak update
meh nak update sikit

da almost 2 weeks kat mesir
alhamdulillah demam demam sikit je
semua okay setakat ni
rumah..okay!
kuliah..okay!
persekitaran..okay!
pelajaran..KIV dulu
hihi

ermm pagi tadi dah ada 'sub'exam
exam pathology..baru 3 minggu belajar..dah exam woo
mesti ada yang tertanya-tanya kan..
camne exam?
"bolehlaa"
dapat jawab tak?
"jawab cincai-cincai je"

tapi apa yang aku nak share kali ni berkisarkan apa yang berlaku malam tadi
malam sebelum exam

semalam, tengah aku duk syok study (syok la sangat)
ada la 2 orang kawan aku datang kacau aku..menagih kasih sayang kut haha
pulak tu, ada benda pelik dia buat dalam bilik aku,
sampaikan aku tutup buku, layan derang..haha
nak tahu apa derang buat,
jemput-jemput tengok apa yang aku rakamkan malam tadi,
zasssssssss layannn..
*saje share untuk suka-suka yer*



(lepas video ni, mereka bukan kawan aku dah..haha..malu malu)

ni lah punca tak berapa nak boleh jawab pagi tadi (alasan kukuh semacam!)
bape kali rakaman ni nak boleh ke jadi..tu pon tak sempurna
takpe takpe..best jugak layan sesama sendiri bila berjauhan ni

mak abah, nanti-nanti hapih call ek..demam dah kebah, alhamdulillah. bolehlah nak call pasni. kang kalau call time demam-demam batuk-batuk, risau berlebihan pulak mak abah nanti. apapun, buat teman-teman, selamat berjuang di tahun 3. moga kejayaan milik kita bersama, insyaAllah. ameen~

wassalam

(video akan menyusul di youtube..maaf audio kurang memuaskan)

0 pandai kritik:

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,