benci gambar..

Assalamualaikum wbt..

Pertamanya, setinggi-tinggi lafaz kesyukuran dan pujian dipanjatkan, kerna keizinanNya yang telah memudahkan segala urusan kami untuk sampai ke bumi ardhu kinanah ini. Perjalanan hari tu segalanya lancar. Terima kasih kepada para pilot singapore airlines kerana bijak melandingkan pesawat yang kitorang naik. smooth semacam. Tak lupa kepada para pramugari/a yang sudi melayan karenah kami yang tak menyusahkan..:P

Hmm, ketibaan di Mesir ni, overall okay. Cuaca pon baik je, boleh adapt dengan baik dan sedang memasuki fasa peralihan ke musim sejuk. Sangat best!! Suasana kat sini, macam biasa, kelam kabut tapi masih boleh tahan. Tak banyak berubah @ tak berubah langsung kot. Hari jumaat sampai, hari sabtu terus mula kuliah.

Hmm untuk first entry aku kat bumi mesir ni, terimalah... beberapa gambar terbaik sepanjang minggu ini...(walaupun aku tahu aku tidak suka bergambar)


bertolak ke KL pada waktu malam menggunakan lebuhraya pantai timur yang best..dan abang itu pulak, kelantanese yang mula-mula cakap luar..hee..thanx sebab sudi bagi aku window seat yang aku request


transit di singapore..even 12 jam dan tade hotel tapi sangat best. terminal 2 aku takhluk..tak bosan langsung!! sempat la bergambar dengan ikan-ikan yang cute dan kawai..tak lupa bersama kereta F1 yang tersadai kat tengah-tengah airport..


bersama hamilton pemandu F1 McLaren Mercedes..dia beriya-riya nak bergambar dengan aku..walaupun aku sokong ferrari, tapi layan jer laa..


saat-saat terakhir di bumi singapore..kami bersatu, memahat janji, mengeratkan ukhwah untuk sama-sama berjuang dan menolong satu sama lain di Mesir..


dalam flight ke cairo, terus sebak terkenangkan masa enjoy yang dah habis..kene berjuang pulak..doakan kami ya..perjalanan kurang 11 jam ini diisi dengan aktiviti yang berfaedah..iaitu 'tidur sekejap' selama 9 jam


hari kedua kuliah..balik lewat malam (isya' je)..dari sebelum magrib, sampai dekat isya' duk tahan tramco, tak ada-ada jugak..adoii..last-last buat keje pose gila-gila tepi jalan, dekat dengan masjid depan univ aku..best2~


itu je lah nak kongsi..sebab malas nak tulis..tengok gambar je lah ya..cantik-cantik semua model dalam tu..:P

selamat berjuang semua kawan-kawanku..jom gempaqkan result..buat junior-junior aka adik-adik, pandai-pandailah bawa diri..nak mintak tolong 'abang' pon okay..kiddin~


WaSSaLaM..

1 pandai kritik:

Anonymous Wednesday, October 15, 2008 1:37:00 AM  

salam syawal dari bumi Dublin, Ireland. Kalau rajin, singgah2lah ke blog hamba.. :)

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,