on demand..



6ixth Sense - Tanpa

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa Engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpaMu
Menemani aku sepi

Tanpa..
CintaMu aku resah
Tanpa..
KasihMu aku hampa
Tanpa..
DiriMu aku mati
Hooo…

(ulang chorus x2)

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpaMu
Aku tak mengerti
Takut
Takut jauh cari Dirimu
Kan Kau tinggalkan aku sendiri
TanpaMu ku mati
Hooo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa Engkau aku tak mengerti


Maaf ler..sebab aku ubah jadi versi nasyid sikit (video jer yang ori sebab malas nak edit)..lirik lagu ni pon okey jer untuk hiburan mendidik jiwa..kalau ikut asal lagu ni tuju ke makwe..tapi aku tengok macam tak kene jer sebab takkan la mati sebab makwe..nonsense r!!..ni laa lagu zaman sekarang..cintan cintun jer sumer..terlampau cintakan makhluk..yang Maha Agung takde pulak cinta setinggi sampai camni..aduii xpaham laa!..~aku kata kat diri sendiri nih~..aku nak share yang ni jer sebab malas nak taip kali ini..post lagu ‘nasyid’ dah r..papepon hayati lirik yang aku dah ubah tu..bukan bila baca lirik ingat kat awek tapi ingat yang Satu k!!..tapi kan..aku takut gak sebab aku edit lirik ni tanpa kebenaran..abes la kalau kene saman..(T_T)

p/s : ada bakat x jadi pengubah lirik?? (read: bukan penulis lirik taw)

0 pandai kritik:

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,