ulat buku or kulat buku

Sejak mutakhir ini (recently laa), entah kat mana silap (silap ke?) aku dah jadi addicted dengan dunia buku ni(bukan drug's addict yer). Nak2 buku-buku novel islamic or buku-buku agama..(komik pon layan act..huhu) Buku-buku medic minat jugak tapi kurang r :P Haishhh. Kene masuk pusat pemulihan ni supaya ak minat balik kat buku medic..huhu

Ni gara-gara cuti bersalin r nih. Lama sangat. Sampai banyak dah aku lupa medical terms n medical knowledge yang aku dah belajar..sob3

pesal la cuti lama sangat..walaupun best laa jugak tapi takut otak ni berkarat jer (ade ke elemen2 besi lam otak sampai boleh berkarat??..adaaa!! “zat besi”)..huhu

Sepanjang aku cuti ni. Boleh tahan banyak jugak la buku yang aku baca. Novel tak banyak tapi buku tentang keagamaan banyak r. Cewah konon bagus.. Wekkk!!ahahaha..(jama’ in arabic apabila lebih atau sama dengan 3.. sebab tu aku consider aku baca banyak..ngehehe)

Buku-buku medic yang bawak balik tak bukak2 pon lagi.. Dah berdebu & bersawang kot :P.. Mesti buku2 tu merajuk nanti. “takpe, lepas ni kita honeymoon sama-sama ek"

Disebabkan malas nak taip panjang-panjang, nak share gambar-gambar buku yang aku baca je lah..[pemalasnya aku ni..:(..ish3..berubah laa!!]

bagus untuk sapa2 nak blaja medic..cara nak berurusan ngan patients..byk aku blaja..bagus betul persatuan PERUBATAN..mabruk!!-beli masa seminar perubatan kat mesir dulu-


versi english..(versi melayu dah baca tp saja nk baca lagi..xde kerja)..hmm tak abes lg baca buku ni..yer la..baca sikit pastu tgk kamus..alahai sabar2..selain dapat ilmu dapat jgk vocab..ok r..-beli time ma'rod kutub kt mesir-


baca buku ni insaf sekejap..pastu buat balik..huehehe..tp buku ni mmg best..tiptop!!-kebas dari my mum..im innoccent-


terjumpa buku ni..nak cari dress code untuk laki..tapi takde..huehehe..gurls skang kene baca buku ni..huhu-beli kt ma'rod kutub kat mesir-


buku hadis-hadis pilihan ni..tak sangka jugak jumpe buku bahasa melayu kat mesir..tp ciput sangat buku bahasa melayu yang ada..terus tibai beli..huehehe..bagus utk dbaca..boleh cari idea nak bagi tazkirah..hihi-beli ma'rod kutub kat mesir-


novel ni dah lama aku siap baca..best!!..nak sangat ada novel baru habiburrahman..plesss~..huhu-beli kat PSI tganu-


banyak ni je..act banyak lagi..kalau letak komik tak terscan pulak aku utk bawa masuk lam ni..huehehe..lepas-lepas ni kalau malas nak tulis..aku post pic-pic buku dah ek..:P sng citer..sebab pic kan lebih org suke tengok dari tulisan ntah pape..huhu

5 pandai kritik:

Anonymous Wednesday, August 27, 2008 9:04:00 PM  

klu ade mase cari r buku tajuknye laskar pelangi..ditulis oleh penulis muda indonesia..lg terkesan di hati berbanding kang habib nye buku..selamat membaca

Liyana Thursday, August 28, 2008 7:26:00 AM  

byk tol buku...yg dress code tu..sape nk bace?

Anonymous Thursday, August 28, 2008 5:56:00 PM  

huhu...kalo la ak rajin bace buku pe mg...huhu...mg buku kelas ngajo r plop...buley ak g sokmo...ak nih gini r..kalo bab bace ea malas pelek2 je...tp kalo bab laen laju je...nk2 kalo citer sal k***n...hehe...panjang la plop....

Mademoiselleain Friday, August 29, 2008 4:40:00 PM  

saya mengetag anda!! s.t.k
(sila rujuk blog sy, oke)

lukpi Friday, August 29, 2008 11:30:00 PM  

to sayaanakmesia..

sy pon ank mesia jgk..hehe..slmt merdeka..hurm insyaAllah psl buku tu..nk cube cari r..nmpk cam best

to miss yana..

act buku je byk..byk ag yg x abes baca..hehe..yg dress code tu sy baca jugak..nnti sng utk bkal..mengawot~

to pian.syg.ehem2

nnti r aku buka kelas..p kelas masok r..kekeke..act aku saje je nunjuk byk baca..pdhal dop pown..huhu..itu adlh utk hiasan blog semata-mata

to anak mawi..

kenapa kamo menge'tag' aku..bosannya la jwb soklan skema gitu..uhuk

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,