sebuah kisah di sebalik malam..

Asemekom sume (read : assalamualaikum wbt)
Erm pose tak??..nak citer sikit je


Semalam owp.. Aku tak leyh tido.. Menci jugak ler..*mengeluh* Pejam mata abis doh.. Tak boleh-boleh jugop.. ..Tencennyeee

Pastu aku on la radio.. Bulan-bulan pose ni kene r dengor ikim.fm.. kan3.. knon nak jadi baik..*menjelir lidah*

Dahtu pulak..tengah ada segmen apa ntah.. tapi boleh bagi ucapan ramadhan atopon kenangan ramadhan.. aku pn nak join etek.. nak jugak sore masuk radio.. nak masuk tv susah nk mapus (bkn mengidam sgt pon).. nak kene aku buat jahat dulu gamoknya baru masuk tv kot.. huh



Aku pon try r usha-usha line ikim.fm tu..
Sape nak no ikim.fm angkat tangan ??!
(uishhh..punyelah ramai angkat tangan…mekaceh- dah mule syok sendiri -*blush* )
Nah, amek ko! no cute giler.. 03 62046204
Ni lah line yang paling senang nak tembus..tu pon kalau koreng usha kol 2-3 pagi r..;P


Dan semalam aku byk kali dah boleh tembus.. Kat dalam telinga aku asyik dengar deringan jer.. Tapi takde yang sudi jawab.. sungguh sadis rasanya diperlakukan sebegini!!..seksa aku tunggu.. dah lah takleh tido.. ikim pulak bagi layanan 1 bintang jer..*ati mengecut*

Dan each time dj tu nak amek caller baru, masa tu jugak la talian aku putus. Yer la kan, tak terjawab lama sangat, putus sndri r.. hampeh!!*sob3*

Dri kol 1.15pg sampai pkul 2pg.. usehe aku macam tak dihargai jer*majok*.. Apa tak nye, bkn aku sorang je kipas susah mati ikim*muka cute*..berjuta lagi kat luar.. Takkan la ikim nak layan aku sorang je..pewasan nak mampus aku ni..

Lukp 0n air.amr -


Kpda DJ Nazri n DJ Aidil smlm..takpe-takpe, gua try lagi nx week.. mlm ni pon ak nak usha lagi..tu pon kalau takleh tido.. Kalau lah dapat, aku nak sembang puas-puas mcm sembang ngan kawan-kawan..tengok laa *innocent*

Laz time aku call ikim ialah tahun lepas, malam sebelum aku fly *oo yeaaah*.. Tak tido aku malam tu sebab sebak giler nak tinggalkan Malaysia *in love*..konon laa

Pe yang best.. panggilan aku waktu tu dirakam oleh seseorang..sgt tidak kuduga..tapi tak penuh laa.. Papepon, thanx kpd junior aku tu.. Dapat la aku dengar suara terketaq-ketaq aku lam radio *blush*..(aku ketaq sebab sedih tu..*muka macho*)

Moga pas ni..aku dapat perdengarkan suara lunak aku ni kat radio..hihi..Go go Lukpi.. Dunt & neber givap!!(mintak-mintak ada orang rakam lagi ek..:P)

k lah..ak nak mandi dulu..coz bangun tido tadi teros ngadap komputer pasal tak puas hati sangat semalam..

Pose leklok yer..Jangan curi-curi makan plak
..Daaa~

4 pandai kritik:

Anonymous Wednesday, September 03, 2008 4:30:00 PM  

boloks la wa dop wape butir.. eh2. sapa ati dop mention org hop bekorban kedit menelefon utk ucap samat tinggal. hua3

lukpi Thursday, September 04, 2008 1:22:00 AM  

hurm..
entah laa..
tak terbayang masa tu..
kesebakan diri mengaburi kata..

tp yg pting..
biarpon bolot..ade jugak sudi rakam..kui3

b4 blik sana nnti..insyaAllah akn call skali lg..hrp sgt de org rakam plop..hehe

Anonymous Thursday, September 04, 2008 8:09:00 PM  

SYEDAKKK DHHH RASEEEE

lukpi Sunday, September 21, 2008 1:42:00 AM  

sedak sebab de org rakam...ngeeee

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,