tangan bersalaman (laki je), hati memaafkan..

assalamualaikum..
suke la tu pose dah abes..penuh ke??

erm sempena bulan syawal yang mulia ini, saya menyusun sepuluh jari memohon sejuta ampun andai kata sepanjang perkenalan kita, ada sesuatu yang telah mengguris persahabatan kita. Terkadang, saya yang lemah ini terkasar bahasa, terkadang tersilap bicara, termarah yang tak kena, tertanya tak tentu hala, tersasul yang tak sengaja, terpinjam harta benda, terumpat sesame kita dan bermacam lagi. Nak buat cemana, saya ini insan biasa, tiada keistimewaan bahkan penuh kekurangan. Buat semua, di kesempatan ini juga, saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..maaf zahir dan batin =)



sebelum terlupa, saya juga nak mintak maaf (amek ksmpatan time raya) kalau ramai yang tertanya-tanya or terasa tertipu pasal entry yang heart attack. Saya tak pernah kata laptop tu yang saya punya. Adapun saya masih setia dengan laptop travelmate 6291 yang telah di upgrade sebegitu macam banyak sejak berada di Malaysia ni. Sekali lagi nak gtau yang laptop tu bukan saya punya okay. Juz tolong belikan untuk kawan. Thats why lah saya cakap satu sen pon tak gune duit sendiri. Dan sebab itu jugaklah ade tulisan ‘unfortunately’ kat akhir entry itu. Ampun kalau ade yang rasa tertipu.

buat sape yang nak menjumpai saya (dengan kata lain rindukan saya :P) sebelum saya fly pulak 9hb nanti, or sesape yang rasa terhutang duit raya tahun lepas dengan saya, jemput r datang umah. Tapi, bagi r msj or call lau nak datang. Takut saya takde (saya je takde..family ade aje) kat umah sebab raya tahun ni pack sangat masa dia. Kekawan pulak semakin ramai (iya-iya je). Jadi pepaham je lah ya. Btw, my hos sentiasa terbuka kecuali 1st day raya (kampong oo yeaaa) dan pada waktu malam time nak tido.

“raya ini mungkin bukan yang terakhir untuk kita..tapi mungkin yang terakhir untuk kita bermaafan”


mood : pening wei..manyak balang mahu beli utk bawak balik..

1 pandai kritik:

irda zahari Sunday, October 05, 2008 4:58:00 PM  

eyh..

bkn smlm slm nge irsya ke?

(konpius2)

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,