TRIBUTE khas 2707

assalamualaikum..

sekadar penghargaan bagi sape2 yang dah menjalankan amanat dengan saksama nye..
amanat ape??..amanat wish mengewish..kuang3

semalam da dimaklumakan bufday aku kan..kat tv ngn paper pon ade kuar..tapi kat tv tu x betul..ade ke dia ubah bufday aku kepada bufday datuk dr sheikh muzaffar tu..pe la sangat dia tu..angkasawan je pon..aku pon boley per..cube r bagi peluang aku naik pesawat angkasa tu..ingat xley k??..bagi aku try dulu..dengan syarat sume ditanggung..hihihi..berbalik pada tajuk asal..aku tahu ramai yang jeles bila dapat tahu bufday aku sama ngan pak cik angkasawan tu..walaupun kitorang lahir sama tarikh..tahun berbeze k..ingat tu..aku lagi muda daripada dia..ini adalah hakikat dan bukan majaz..so jangan r jeles2..jeles x baik untuk kesihatan tau x??..memang ditetapkan dari azali ag..aku sebenarnya bukan nak sangat same tarikh ngn si muzaffar ni tapi dia yang beriya-riya nak sama dengan aku..aku on jer laa..tapi hakikatnya aku berbangga r kerana dengan adanya si muzaffar ni, terpahat sejarah baru buat malaysia dan membuka satu dimensi baru dalam dunia aeroangakasa negara..nanti r aku cuba bagi sumtin gak kat negara aku ni..tunggu je laa..biar orang semua tahu yang generasi yang lahir 2707 ni memang generasi 'pembakti'



so di kesempatan ni aku nak share r beberapa kata2 semangat dan kata2 yang agak kurang sopan aku terima..(sape yang x terpilih untuk kat bawah ni..cube lagi!! act aku random jer..jangan kecik hati ler..still kawan aku laa..tapi diharapkan cuba lagi tahun2 depan untuk cube masuk carta..insyaAllah)

salam pi,epy bday..semoga panjang umr,murah rezeki n selalu dalam rahmat-Nya k(oleh a......)
(komen aku..aku mengameenkan saja..ameen~)

salam'alaik.slmt ulg thn ke19 P.Smge blh la jd d0c.Sng ak nk g jupe klu skt pah2 ni.X lupe jge smge bhgia dgn **.haha.Wslm(oleh s.........)
(bagi aku..sorg ni memang nk ambik ksmpatan..kuwang asam..haha..dan doa2 yer tu aku ameen jugakk..hehe..ameennnnnnnn sgt2)

salam fi..aku xingt starang nk wish besday mg semlm..tau dh pdahal besday mg smlm..adoi..g jln ipoh ekpom..Gane2 pn..hepi 19th besday!haha..smoge mroh rezeki(leh lanje aku mkn)..pnjg umor(leh ak lepak ng mg)..cpat kawen(nk mkn free e!)..kah3 Sori lmbt pi..x sngje..ngeh3(oleh k........)
(aku rase orang ni pon xley nk brape diharap..nk pow aje..boley die wak2 lupa plop tu..xpe2..aku gurau je..aku ameen gop doa kwn aku ni..tp pmintaan last tu aci dop tangguh lame2 ket..xde dlm pale hotak aku skrg..huh)

askm wak.hepi 19th buffday;p.dh tua.hihi.h0peflly m0ge pnjg um0,mrh rzeki,dpt jd d0c,trus ceria,snyum slalu n trus kwn ngn sy.keep in t0uch wak~(oleh s..........)
(komen aku..yer memang aku akan terus menghiburkan org lain wpun jiwa tersiksa..psl perli ni..aku xheran sbb die lagi tue dr ak act..kuang3..dan aku ameen jgk doa2 die n aku akn kwn nye..dunt worry la)

Epy bEsDaY 19th!!Mu da tue.so sdr2 r ye.jgn brlgak mde.haha..Tp pling petim mga Allah sntiasa rhmati n sygi mu..sm0ga mndpt apa yg dhjati n sm0ga dpt mlakukn prubhn dlm khidupn..insya-Allah(oleh f..........)
(komen aku..setua2 aku..act dia lagi tua..hihi..sbb tu mcm jeles..n nasihat2 die ni..memang sbhagian dari azam dnn hrpn aku..so aja aja fightin lukp..teruskan doa kat aku n aku jugak akan doa untuk korang..huh)

huh..mekacih banyak2 bagi mereka2 yang masih ingat aku..ukhuwah fillah abadan abada!!..luv u alls..kekadang aku sendiri x sempat nak wish kat kengkawan aku tapi diorang ingat pulak bufday ak..malu2..boley digelar kwn k aku ni??!..hrp2 aku dpt brubah..bagg yang doakan aku ni..thanx byk2..teruskan berdoa dan aku jugak xkan lupa unuk doakan sekalian..moga2 diperkenankanNya..harap2 dapat semangat baru sempena bufday ni untuk capai ape yang aku idamkan..be a doc!!..yeah!!.go lukp go!!..bukan itu saja..moga diri aku ni lebih dekat dengan Pencipta aku..papepon..mekaceh buat mak n ayah yang susah payah asuh dan didik aku sampai sekarang..luv u!!!..hapih janji akan buat yang terbaik untuk balas pengorbanan mak abah even hapih x mampu nak bagi sebijik macam mak abah bagi kat hapih..dan hapih doakan mak abah terus dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berbhagia hendaknya da sumer yang baik2..xley nk taip semua..kam basah keyboard ni..huh..aku dah cannot g doh ni(xley nok g doh)..kene stop lu..etg kam jadi coretan rase, luahan hati n jejak kasih lop kam..bayer2..hilang keayuan aku etg..k r..g2g..thanx to alls..allahu'alam..wslm..adios~

p/s: sume teks msj kwn2 aku ni..aku x edit skit k..even huruf o dgn 0 pon aku x ejah..bilangan 'dot' pon aku ambik kire..kuang3..sape yg pwasan msj yer ade cni..syabas..penginapan 7h 7m d umah sendiri tajaan bank FaMa..sekian

7 pandai kritik:

shinichi Tuesday, July 29, 2008 7:53:00 AM  

haha gla glemer..ngeh3

shinichi Tuesday, July 29, 2008 7:54:00 AM  

eh maksud yer bukan gla glemer..tp tersangat la glemer=P

lukpi Tuesday, July 29, 2008 5:06:00 PM  

hihihi..bkn aku nk glemer tp skadar mnumpang glemer je..kebetulan sme ngn pak cik angkswn..bygkann!!!

kerokimi Thursday, July 31, 2008 1:05:00 AM  

weh wak...
sy bkn wak2 lupe la..
tobak ah..
terlupa..
kah3

tp ayt ngelas msj o..
x aci tngguh lame2..
taun lpas ag wak beri kad kawen...
wakaka..

keep in touch k~

lukpi Thursday, July 31, 2008 1:34:00 PM  

lupe dop lupe..
balik etg KFC skali..
huahuahua

kerokimi Sunday, August 03, 2008 12:54:00 AM  

hahaha..
insyaALLAH..
aku bile2 je leh g KFC o..
nk g KFC ane???
kabo2...
wakaka

lukpi Wednesday, August 06, 2008 1:18:00 AM  

jgn ckp saje..
sbb anak2 PET ni kaya..
jadi byk ket r nk pow mg..

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,