majLis giLang gemiLang!!

assalamualaikum..

syukur ke hadrat illahi kerna dapat juga aku men'join' kwn aku membuat blog..
act lebih kepada personal blog tp xsalah nk share..
hrp2 u guys dpt ambil sumtin yg berguna..
klu ada yg xelok..jdikan sempadan k!!
tegur la aku nih klu ade silap salah sbb mmg xley lari dari kesilapan..
bkn nma manusia klu sempurna segalanya..
mcm lirik erti syukur UNIC nih..


Adakala ku hanyut

Adakala ku lupa
Adakala ku leka dan adakala ku alpa
Kerana ku manusia
Lemah dan tak berdaya
Seringkali terlupa nikmat yang
Kau kurniaKu bersyukur ya Tuhan
Segala pemberian
Walau luas lautan
Bukanlah perbandingan
Ku tingkat keimanan
Ku gilap ketaqwaan
Sebagai perlambangan
Terima kasih ku Tuhan

so tegur laa aku ni k..nasihat menasihati itu budaya yg baik..^_~

act..juz nk merasmikan je pembukaan blog aku nih..
xde mjlis2 pn..mkn2 pn xde..buat2 ade je laa k..;p
moga2 dpt manfaat bersama..wslm
adios~

0 pandai kritik:

spill out!

mid year dtg dgn lenggang lenggoknye..
mid year dtg dgn lenggang lenggoknye...

Lutfi, Terengganu 27 July 1989 Ain Shams University, Cairo,